Om Lisbjerg Beboerforening

Vil du være med til at styrke fællesskabet i Lisbjerg-Skejby-Terp? Det er der mange muligheder for i beboerforeningen. Har du en idé til et lokalt arrangement eller noget, som området bare må gøre, så sig til. Måske kan beboerforeningen støtte økonomisk eller lægge hus til.

Lisbjerg-Skejby-Terp bliver et skønnere sted at være, når vi styrker sammenholdet. Send en e-mail til bestyrelse@lst-beboerforening.dk hvis du har en idé.

Lisbjerg Beboerforening, stiftet 1962

Beboerforeningen har til formål at samle områdets beboere omkring emner og gøremål af fælles interesse. Foreningen er upolitisk og er med til at varetage medlemmernes interesse i forhold til myndig­hederne.

Lisbjerg Beboerforening drives udelukkende på frivillig basis. Vi modtager et tilskud fra Aarhus Kommune til driften af Lisbjerg Beboerhus. Ellers er vores økonomi baseret på kontingentindbetaling samt overskud på diverse arrangementer. Enhver fastboende i Lisbjerg, Skejby eller Terp kan blive medlem af beboerforeningen, ved betaling af kontingent, som fastsættes hvert år på generalforsamlingen, som afholdes hvert år i januar, og er foreningens højeste myndighed.

Sådan bliver du medlem

Det kan du nu blive online: Bliv medlem

Hvem er i bestyrelsen?

Bestyrelsen kan kontaktes per e-mail: bestyrelse@lst-beboerforening.dk