Udlejning af beboerhuset

Lisbjerg Beboerforening lejer sine lokaler ud til foreningens medlemmer når de ikke er i brug til foreningens egne arrangementer.

Udlejningen varetages ligesom resten af foreningens aktiviteter udelukkende af frivillige.

Udlejningen sker efter vores lejevilkår som du finder her.

Calendar is loading...
- Ledig

- Reserveret
Valgte datoer: ...

Reservationen koster inkl. depositum 0,00DKK

Fulde navn*:

Adresse*:

Postnummer*:

By*:

Phone*:

Registreringsnummer*:

Kontonummer*:

Bemærkninger:

Jeg accepterer lejevilkår:

Sådan booker du beboerhuset:

Lisbjerg Beboerhus udlejes kun til medlemmer af foreningen (besluttet på foreningens generalforsamling 28. januar 2020). Medlemmer af Lisbjerg beboerforening bor i Lisbjerg, Gl. Skejby og Terp.

Du kan melde dig ind her.

OBS: Beboerhuset kan ikke udlejes til ungdomsfester. Halvdelen af de festende skal være over 25 år.

OBS: Hvis du booker beboerhuset fredag, lørdag eller søndag råder du over det hele weekenden.

Hvad koster det at leje beboerhuset i Lisbjerg (2020-priser)

• Beboerhuset koster 1600 kr. at i weekender
  • Prisen er 575 for hverdage mandag til torsdag.
  • Depositum er 1000 kr.
  • Ønsker du at leje huset ét ekstra døgn ifm. weekendudlejning bedes du notere det i bemærkningsfeltet. Prisen 250 kroner, og vil blive lagt til prisen efter godkendelse.
  • Det er gratis at bruge huset til åbne arrangementer for forenings medlemmer. Brug gerne bemærkningsfeltet til beskrive dit arrangement.
  • Lokale foreninger kan leje huset til lukkede møder på hverdag for 300 kroner.

Når du markerer en dato i kalenderen vil du kunne se den samlede leje inklusive depositum under kalenderen.

Er beboerhuset ledig?

I kalenderen til venstre kan du se hvilke dage beboerhuset er udlejet. Tryk på pilene for at se flere måneder.

Når du har valg én dag i kalenderen og udfyldt dine kontakt- og bankoplysninger, bliver din forespørgsel sendt til godkendelse. Hvis din anmodning godkendes vil du modtage en email med et betalingslink hvor du skal betale hvor du skal betale leje og depositum med et kreditkort. Vi modtager ikke bankoverførsler ellen anden form for betaling.

Vær venligst opmærksom på, at vi først har en aftale når du har betalt både leje og depositum forud.

OBS: Det er nødvendigt, at du udfylder alle felterne. Vi skal kende din e-mailadresse fordi vi skal kunne sende dig et betalingslink. Vi skal vide hvor du bor, for ellers kan vi ikke skrive en faktura til dig. Vi skal bruge dit telefon nummer, så vi kan komme i kontakt med dig hvis noget skulle gå galt før eller under udlejningen. Vi skal bruge dine bankoplysninger for ellers kan vi ikke sende depositum tilbage til dig.

Vi tager forbehold for prisændringer.

Har du spørgsmål til udlejning af beboerhuset, er du velkommen til at kontakte Lars Bache på leje@lisbjergbeboerforening.dk

Rigtig god fornøjelse.

Venlig hilsen Lisbjerg Beboerforening