Nye borde til Lisbjerg Beboerhus

Lisbjerg Beboerforening har indkøbt 14 nye borde til Lisbjerg Beboerhus.

De tidligere borde havde været brugt flittigt gennem mange år, og bestyrelsen vurderede derfor, at tiden var inde til at udskifte dem.

I søndags hentede Allan og Jørgen fra bestyrelsen de nye borde og stillede dem op i huset. Samtidig blev næsten alle de gamle borde kørt på depot i laden, hvor de fortsat kan bruges som ekstra borde ved større arrangementer.

I forbindelse med bestyrelsesmødet mandag aften blev de sidste nye borde desuden stillet på depot bag køkkenet. Dermed står der nu færre borde fremme i det store lokale til daglig, hvilket giver mere plads og et mere åbent udtryk i salen.

De nye borde er allerede klar til brug til møder, fællesspisninger, arrangementer og private fester i beboerhuset.

Zanne fra bestyrelsen viser stolt 2 af de nye borde, der står stablet og klar

Allan og Zanne står på hovedet for at klargøre depotet bag køkkenet til de nye borde

De gamle borde er rykket på depot i laden

Vi er med på SoMe

Vi forsøger så vidt muligt at holde dig opdateret på de sociale medier (SoMe) – i hvert fald Facebook og Instagram, som er de medier vi har valgt at bruge.

Men har du også lagt mærke til, at vi er med på både Google og Google Maps? Begge steder kan du finde både Lisbjerg Beboerhus og Lisbjerg Beboerforening. Prøv selv…

Du må meget gerne give os feedback på vores mediebrug, især hvis du opdager fejl eller mangler.

Kontakt os lettest via Messenger på vores Facebook-side.

SoMe

LST-Beboerforening har skiftet navn

Gennem en årrække har beboerforeningen for Lisbjerg, Skejby og Terp haft navnet LST-Beboerforening eller i daglig tale blot LST som en nem sammenkobling af forbogstaverne for de tre forstadsbyer til Aarhus.

Men for mange nyankomne til området, der har skulle forsøge at navigere i lokale foreninger, har det ikke været logisk at LST var en beboerforening. Områdets fællesråd havde også en næsten identisk forkortelse med blot ét bogstav mere.

På foreningens seneste generalforsamling i januar 2020 blev det derfor besluttet at ændret foreningens navn til det lidt lettere

Lisbjerg Beboerforening

da det meste af foreningens arbejde foregår i Lisbjerg, især i og omkring beboerhuset på Randersvej 384.

Foreningen er stadig også for beboerne i Skejby og Terp.

På foreningens vegne,

Klaus Maul Jars

Bestyrelsesformand