Generalforsamling i Lisbjerg Fritidsliv den 27/2 kl. 17.00

Torsdag d. 27. februar holder Lisbjerg fritidsliv generalforsamling og får i den forbindelse besøg fra Aarhus kommune til en snak om fremtidsplaner for fritidslivet og faciliteter i Lisbjerg.

Vil du være med til og skabe et aktivt fritidsliv på tværs af alle aldre og aktiviteter i Lisbjerg? Sidder du med gode ideer til nye tiltag eller brænder du selv for sports- eller fritidsaktiviteter eller vil du blot gøre et frivilligt stykke arbejde som kommer alle i Lisbjerg og omegn til gode? Er du nysgerrig på, hvad Lisbjerg fritidsliv er for en forening? Så kom og vær med – Alle er velkomne!

I år får vi besøg af Grethe Skriver fra Aarhus kommune, som dels vil fortælle om, hvad kommunen har af overvejelser for fremtidens sports- og fritidsliv i Lisbjerg, og dels får vi mulighed for at drøfte hvordan vi som Lisbjergborgere kan præge udviklingen.

Mød op til vores årlige generalforsamling torsdag d. 27. februar 2020 i Beboerhuset (Randersvej 384). Kl. 17-19.
Undervejs tilbyder vi lidt smørrebrød. Tilmelding er derfor nødvendigt. Send en mail til: info@lisbjergfritidsliv.dk